Davant els dimes i diretes del PSOE i del PP en relació al projecte de piscina municipal, des de Ciutadans per Xàbia (CpJ) ens agradaria aclarir el sentit del nostre vot en el Ple en què es va aprovar el projecte d'obra.

Coincidim amb el Partit Popular en què el Sr. Chulvi fa demagògia. L'Alcalde, després d'haver fet valer l'acord de l'any 2005 per reivindicar el seu comportament davant la Generalitat al 2016, ara quan sembla que el finançament per part del Govern del Sr. Puig no està garantida, es desmarca de les seves pròpies declaracions dient que aquell acord del 2005 signat amb llum i taquígrafs no significava res i que el deute que fins fa res era històrica, ja ho és en menys quantia.

El Sr. Chulvi és únic intentant justificar l'injustificable !!! Però tampoc el PP és molt coherent quan, en els pressupostos de la Generalitat per 2018 es va abstenir en la moció que va dotar de consignació pressupostària part del finançament de la piscina.

Així que, tant el PP com el PSOE es diuen o es desdiuen en funció de les directrius que els donen des de València. Ciutadans per Xàbia (CpJ) votem sí a l'aprovació del Projecte d'obra de la piscina perquè en l'acord de Ple només s'aprova un projecte on es defineixen les necessitats a cobrir.

En l'acord no es va assumir cap compromís de finançament per l'Ajuntament, només es va aprovar un projecte que és un pressupost necessari perquè la Generalitat assumeixi la seva finançament.

Per descomptat que reivindicarem que el finançament sigui íntegra en base als compromisos adquirits entre Ajuntament i Generalitat. Entenem que cal donar passos endavant per desencallar la situació.

Partit Ciutadans per Xàbia - CpJ

articles Relacionats

Comentaris a "Ciutadans per Xàbia: Comunicat sobre l'aprovació del projecte de la piscina municipal"

1 Comentari

1. Jesús Boada:

Vosaltres si que sou l'altre de l'hortolà, no ho mengeu ni deixeu menjar-lo. Centrar-vos en el que voleu i no enganyeu.

422