Jávea.com | Xàbia.com

Carta oberta de l'Inspector Cap de Policia de Xàbia als seus companys

08 2020 abril - 13: 13

Estimats Companys i companyes,

L'ofici que Hem escollit NOMÉS s'entén des d'una profunda Vocació de Servei Públic, d'estima per la gent i paper poble a lo qual representem; de respecte per uns valors d'Esforç, exemplaritat i generositat.

I a l'ver com treballeu en aquesta crisi, no podria estar més orgullosos de ser el vostre company. De compartir amb vosaltres un uniforme, XNUMX escut i XNUMX poble. D'estar a l'vostre COSTAT en aquest ESFORÇ extraordinari, des del Principi Fins a la fin, tard el que tard i tingui la forma que tingui.

Estem Davant la major crisi sanitària dels Últims cent anys. I a les portes d'XNUMX repte social i Econòmic a Europa com no s'havia viscut des del final de la II Guerra Mundial. I a nosaltres ENS ha tocat defendre XNUMX paper xicotet, però imprescindible, en aquesta història. Fa Vertigen, ho sé, però también sé que amb el vostre Treball tot és possible.

De vosaltres, de Tots els homes i dons que formem el cos de la Policia Local de Xàbia, i de la resta de companys de Altres forces de seguridad, dependent la seguridad, la tranquil·litat i l'accés de la població ALS Servicis Bàsics . Sou la frontera humana entre la per i la certesa, entre la desesperança i l'optimisme, entre l'abandó i la força.

A estiguis hores ja no queda NINGÚ que no reconega amb admiració el que Usted está de fent. Per AIXÒ ara vull posar veu a eixe agraiment Col·lectiu: Gràcies per no tindre horaris, per no Fer-vos mai arrere, per jugar-vos la salut per protegir a els demés, per estar sempre on Heu d'estar. Gràcies per personificar els millors valors de la nostra societat. Per Fer-ens sentir orgullosos sempre.

Per la meua part no dubteu que seguireu comptant amb tota la meua ajuda, Reconeixement i soporte. Ara i también Quan tot AIXÒ passe.

Gràcies, Anim i continuem Treballant paper nostre poble.

José Antonio Monfort

1 Comentari
  1. Maria diu:

Perquè després "personajillos" reneguin de les actuacions privades !!!!!
    ????????per ROSER